VÄLKOMMEN

söndag 16 juni 2013

En resa i minnet och en cancerkompis

Kl. 9.30

I går träffade jag Siv.
Hon hade läst om Cancerkompisar.se i SDS och tog kontakt med mig och vill ses.
Vi känner varandra sedan över 30 år tillbaka och våra vägar har korsats flera gånger sedan dess.
Nu är vi dessutom cancerkompisar. Hennes Paul är död liksom min Björn.

Det blev en kväll med många härliga minnen men även en del "ångestminnen". Mer om det ska jag berätta i morgon.
Jag har haft knepiga drömmar i natt men jag tänker att allt det kommer att leda till något bra, jag vet bara inte om vad det kan vara, ännu. Att utvecklas gör för mig alltid lite ont i själen.

Tack Siv för initiativet till att ses, vi ses snart igen.

GÖR en bra dag!

Siv i sin stuga på Mossängen här i Malmö
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

1 kommentar:

Alexandra sa...

Ska bli spännade att höra