VÄLKOMMEN

torsdag 20 juni 2013

Nu är det fixat!

Kl. 11.00

Nu är bakluckan fixad, äntligen.

Som vanligt på AUDI Malmö ett bra kundbemötande.
Jag hinner inte mer än in genom dörren i morse när Jörgen kommer, min PM (personliga mekaniker) fram hälsar och säger: "läget jag ser att det ligger några tändstift framme...och förresten när ska du köpa ny bil då, för det är väl i år du nollar" frågade han.
Just den frågan ska jag be att få återkomma till. 2013 är ju möjligheternas år så...

Jag drar mig alltid för att lämna in bilen, ja du vet det kostar ju pengar, skattade medel till och med för bilen är min privata.
Nu är i alla fall tändstiften bytta och bakluckan fixad, tack Jörgen! Det blev inte så himla dyrt heller för jag sparade min tid genom att jag satt kvar på AUDI och jobbade.  Hur lätt som helst nuförtiden när man har "kontoret i väskan".

GÖR en bra dag!

Äntligen är bakluckan lagad, ställmotorn hade gjort sitt


Nu kan jag ut och shoppa igen nr bakluckan går att öppna
Proffsiga Emelie på AUDI

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

1 kommentar:

Alexandra sa...

så bra, då får vi ta en ikea tur snart :-)